رویه بازگرداندن کالا

بازگرداندن کالا فقط در شرایط زیر امکان پذیر است:

- کالا اصل نباشد و یا محصول تحویل داده شده با عکس و توضیحات محصول انتخاب شده در سایت مغایرت داشته باشد.
- کالا سلامت فیزیکی نداشته باشد و یا دارای ایراد شرکتی باشد.

در صورت وجود یکی از موارد فوق جهت مرجوعی کالا الزامات زیر نیاز می‌باشد:

- حتما می بایست موارد فوق به تأیید کارشناسان طبا طب پارس برسد. در صورت اثبات وجود ایراد محصول به رایگان تعویض می‌شود.
- در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد.
- محصول باید کاملا نو و استفاده نشده باشد. مشتری مؤظف است که به هیچ عنوان محصول را استفاده نکند. در صورتی که هر گونه آثار استفاده وجود داشته باشد کالا غیر قابل بازگشت و تعویض خواهد بود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با خدمات پس از فروش طبا طب پارس تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری کنید.
- در صورتی که ساکن مناطق ۲۲ گانه تهران هستید پس از هماهنگی روش بازگرداندن کالا مشخص می‌شود.
- در صورتی که ساکن سایر شهر ها هستید، برای بازگرداندن کالا از باربری اقدام کنید. تصویر بیجک باربری را برای ما ارسال کنید.

کالا را چطور ارسال کنید؟

- اگر ایراد شرکتی، اصل نبودن کالا یا وجود مغایرت محصول تحویل داده شده با محصول انتخاب شده در سایت، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش طبا طب پارس برسد، هزینه‌های ارسال به عهده طبا طب پارس است.
- برای واریز هزینه‌های ارسال به حساب مشتری، تصویر رسید یا بیجک را به شماره واتس آپ 09923210313 ارسال فرمایید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

- از طریق یکی از روش‌های ارتباطی در صفحه تماس با ما موضوع را به ما اطلاع دهید.

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات طبا طب پارس

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات طبا طب پارس به دقت ملاحظه فرمایید.

قوانین‌ عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های طبا طب پارس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های طبا طب پارس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

هر کاربر فقط میتواند یک پروفایل داشته باشد  و در صورتی که بیش از یک پروفایل ایجاد کند به عنوان متقلب تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات طبا طب پارس اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات طبا طب پارس استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به طبا طب پارس ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که طبا طب پارس به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه، واتس آپ و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

کلیه سفارشات ثبت شده در طبا طب پارس پس از 3 ساعت در روز کاری، پردازش و ثبت خواهد شد.
لازم به ذکر است ، در این مدت درصورت عدم موجودی محصول (شرایط خاص) و یا تغییرات قیمتی که به واسطه نوسانات بازار رخ خواهد داد، طبا طب پارس موظف به اطلاع رسانی در سریعترین زمان ممکن به مشتریان خواهد بود و در صورت تمایل مشتری کالای جایگزین معرفی و درغیر اینصورت سفارش لغو و مبلغ به حساب مشتری عودت داده خواهد شد و مشتری حق هر گونه اعتراض را از خود سلب می‌نماید.

منشور حقوق مشتریان

  1. مشتری محترم طبا طب پارس، حق برخورداری از رفتار صادقانه، حرفه ای، منصفانه و قانونمند را دارد.
  2. ما با شما با ادب، متانت و محترمانه تعامل می‌کنیم.
  3. در پاسخگویی به مشتریان تا حد امکان با دقت، سرعت و پرهیز از هرگونه قصور عمدی عمل میکنیم.
  4. صداقت در گفتار، عمل و انجام به موقع تعهدات را بر خود مسلم می‌دانیم.
  5. ما با استناد به قوانین جاری و مدون و حفظ حریم خصوصی کاربران، فعالیت و تصمیم گیری میکنیم.
  6. ما شرایط خاص و ویژه شما را درک نموده و تا حد امکان مشکل گشایی خواهیم کرد.
  7. مشتری طبا طب پارس حق کسب اطلاع و راهنمایی در مورد تمام محصولات را دارد.
  8. تا حد امکان، شما را در فرایند خرید راهنمایی نموده و اطلاعات صحیح و قابل اطمینان در اختیارتان می‌گذاریم.
  9. تمام تجربه، دانش و امکانات خود را جهت جلب رضایت مشتریان به کار میگیریم.
  10. عملکرد طبا طب پارس شفاف بوده و نسبت به آن خود را مسئول و پاسخگو میدانیم.
  11. بهبود مستمر کیفیت خدمت رسانی و فعالیت‌های طبا طب پارس حق شماست.
  12. مشتری حق دارد بر اساس نیاز و سلیقه شخصی نوع محصول مناسب خود را انتخاب نماید و طبا طب پارس مؤظف هست در این راستا مشتری محترم را راهنمایی نماید.
  13. مشتریان راضی، سرمایه اصلی ماست و تا حد امکان تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان به کار میگیریم.
  14. مشتری حق دارد تا از ما انتقاد کند و طبا طب پارس تا حد امکان جهت رفع مسئله تلاش خود را خواهد کرد.